Nicole Polizzi

@snooki

Proud, Fit Mom & Fiance. *SnookiLove by Nicole Polizzi in stores soon*

Twitpic will be shutting down October 25th.

Read our blog for more info at http://blog.twitpic.com/2014/09/twitpic-is-shutting-down/

You can export your data and photos at here

Views 101,472

1086 days ago

25 Comments

Realtime comments disabled

JaysterMac 1076 days ago

woow snook .. i lovee how u can rockk absolutelyy anything and still makee it look good :)

snowwolfcat 1081 days ago

its Snooki not snooky and you may not like her but that doesnt mean other people can like her just cuz you dont.

obie02 1085 days ago

@


Why are you looking at her pictures and folling her on Twitter you loser,,,,

brooklynphilly 1085 days ago

Anyone can do what she does

brooklynphilly 1085 days ago

Why is everyone obsessed with snooky yea the bitch makes mad money but as a new yorker she's hated lol

bestbing 1085 days ago

you bing

jesblazed 1085 days ago

Ugly, snooki looks nasty

Toscana_toscana 1086 days ago

adorable
by Toscana Siena

J_Love238 1086 days ago

wooooo luv you 2!!!!

brooklynphilly 1086 days ago

Ew

tweetmykidrauhl 1086 days ago

hahaha love it

SydneyMann1 1086 days ago

Luv it sooo much!!! <3

ExplosiveSelena 1086 days ago

cute :)

Jose1999Angel 1086 days ago

Cool! Tiger And Leopard! L♥ve It!

TiffanyDFloyd 1086 days ago

You 2 are super cute!

HechosJusBi 1086 days ago

OMG !!!!!!!!! hahaha

SORA_cake 1086 days ago

โคตรเเรงขอบอก55555+

DashingNetwork 1086 days ago

Cuteeeeeeeeee!

TrueBelieberBD 1086 days ago

wow!!ur lookin awesome!!! WILD !!

jsweet83 1086 days ago

meow sexy