the script

@thescript

Three young Dubliners took on the world... Buy our new album: #3 HERE: http://t.co/2GLCGJhh

Today I tried a Therapy called ' Cupping ' which helps your back. The girl told me it would leave bruises? Well right now I'm inclined to believe her! Hahaha G

Views 15,321

1365 days ago

Today I tried a Therapy called ' Cupping ' which helps your back. The girl told me it would leave bruises? Well right now I'm inclined to believe her! Hahaha G

48 Comments

Realtime comments disabled

TichaFerreira 1347 days ago

OMG!!! :-0

ccookiehocolate 1362 days ago

Looks like you've been given love bites by a giant guppie!

Bev_Stroupe 1362 days ago

Holy Hell Batman.......

knocknascheagh 1364 days ago

hmm That reminds me of pepperoni pizza

thescriptcha 1364 days ago

It doesn't look like bruises? looks like paint.. nway.. does it hurt? BIGLOVE~!♥

MailenDeddens 1364 days ago

The pain from the bruises take away from your back pain! Duhhhh (:

Judeygirl 1364 days ago

Oh my god Glen! That looks sooooooo sore! Hope you're okay xx

cheryl4400 1364 days ago

OMG G!Its like an accident scene tht You just cant take ur eyes off!Ps turn so tht we can c UR tat ;)

LorraineAherne 1365 days ago

holy jesus .... thats crazy ;0

YouMeAtSquidgy 1365 days ago

Well...These are rarher scary bruises.... :S

Pammylicioous 1365 days ago

Ouch!

mikaelalynch 1365 days ago

oh sweet jesus!!!! that looks soooooooooooooooo painfull!!! =O

sharfost 1365 days ago

Holy cow! That is insane! ...I think I see the edge of your tat. Ever think of progression pics?

TheScriptGerman 1365 days ago

It looks like you've slept on leeches :((

kimannkalren 1365 days ago

Oh my gosh, don't take your shirt off tonight, or if you do don't turn around!! See you tonight at the JGT.

BabyRoseHip 1365 days ago

OMG! WHY? Geln that looks so bad! Srsly hope it was worth it!!!!

carriethescript 1365 days ago

ouch! looks sore ,nice tan tho hehe xx

Kingi8713 1365 days ago

Meh. As long as they don't hurt or itch, I'm sure they will be fine. Just looks like an elephant hickeys

plattypuss1 1365 days ago

I have a couple of F cups that would be good 4 u & they don't bruise!! Lmao!! Xxx

Adela_Gontier 1365 days ago

I know that. My mum tried it years ago. Hope it helped you! :)