Christian Beadles

@LittlecBeadles

Hi my name's Christian. I'm an actor, I love life and live to make people laugh. I try to be a role-model to my friends in my generation. Just say YES I CAN!

Rotate photo View full size
Do horses like ice cream?

Views 20,414

1083 days ago

Do horses like ice cream?

98 Comments

Realtime comments disabled

MySkyMiley 1002 days ago

I LIKE

MySkyMiley 1002 days ago

La mare,como has cambiao..:O

BeadlesLeann 1018 days ago

hey christian i love that horse i want to ride it man and i love u baby :)

bieberdoforro 1051 days ago

TE AMO <3333

justin4eternity 1057 days ago

Damn that horse is BEAUTIFUL

fan_bieber_yeah 1060 days ago

hahaha nice :D

dreamgurl1516 1068 days ago

haha if that horze likes ice cream. then thats one weird horze. lol

XTinyRebeccaX 1073 days ago

hahah lets just hope you didn't eat the rest of it Christian

AriVicBeadles 1075 days ago

Oh... Re-like .♥..♥ !!

coco21620 1076 days ago

ya i've done that to a goat before,seems like you've got a connection with him/her. whats its name

mynameisdhiu 1079 days ago

Hey! your ice cream is vanilla or chocolate? I'm wanna try to my horse, my horse is like plastic, she doesn't want to eat!

mynameisdhiu 1079 days ago

A handsome horses, he like ice cream, and me too.. I'm wanna go to the shop for buy a horse! Huahahahaaaa..

MFernandaMV 1080 days ago

Nice(:

ineedmykidrauhl 1080 days ago

Uhm...I don't know but I think that they do... Everybody loves ice cream no? ♥ :D

GirlSwagBeadles 1081 days ago

I think they do! haha

CryTillIDie 1081 days ago

hahhahahahahhaha i don't think so xd

Love_Christian0 1081 days ago

Hahaaa ;)

CatieCruz 1081 days ago

Now the Horse can go coning with you :D

tweetmykidrauhl 1081 days ago

Looooool ♥

HeyIamParis 1082 days ago

hahhaa si vos se lo das le debe encantar ;)