Chris Brown

@chrisbrown

IM JUST ME!!!FRESH IZ A WAY OF LIFE.. so everyday is a new beginning

Rotate photo View full size
We really plank!

Views 204,515

1087 days ago

We really plank!

476 Comments

Realtime comments disabled

phylopus 744 days ago

Plank is normal.. Even Mr Obama Planks as well..

FortunexXxFame 863 days ago

which 1 chris

Emly_Mely 868 days ago

LOL

ManLikeKane 1008 days ago

all black people aswell, u silly fools!

serena_appiah46 1009 days ago

thatz sick man!

itsDanachan 1011 days ago

Planking ! LOLs

iahmMHAI 1011 days ago

international plankers Haha

Debrown_ 1020 days ago

crazy *-*

tykeihdramoore 1020 days ago

lol!!!!!!!!!!!!!

FelipeNIGGATEL3 1021 days ago

Brezzy.

Rid_Eculous 1024 days ago

hwo the hell are they doing this nigga shit- i think im about to lose my mind aaaaaggh!!

Lexi_Lex3 1024 days ago

Nice! lol

NJ_Beliebs 1030 days ago

this is sick lmao.

I_doo_itt 1033 days ago

smh are yall slaves!?!?

Cutibiry 1050 days ago

LMFAOOO!! we did something like this in TACO BELL~!!!

ThemoO1899 1052 days ago

Wow ;S

IDXFox 1054 days ago

Looks like Photoshop work .. I bet it is not..



IDXFox
http://idxfox.com

ShawnaUnice 1056 days ago

Ok now wow who thought of this, was it u chris? lol

YourWorldBreezy 1056 days ago

LOL ;)

vivisanny 1059 days ago

kkk