Jennette McCurdy

@jennettemccurdy

Sorry I'm so sarcastic. I feel really bad about it.

Rotate photo View full size
One of my most memorable moments ever... :)

Views 17,601

1897 days ago

One of my most memorable moments ever... :)

118 Comments

Realtime comments disabled

KaitieLovesAVP 1744 days ago

Haha why wont he hug you?

sharon_hall 1795 days ago

Ahhhhhhhhhhhhhhh u r so lucky

Sarahalllstar 1797 days ago

aww your so lucky! he is amazing! but so are you :)

HaleyIsHere4U 1808 days ago

u still look sooo pretty :)

mpluvssoccer 1828 days ago

Awwwwwwwwww!! I went to one of his concerts he is so great and funny GO DAVID!!!

torikeefe 1835 days ago

that's cute :)

romy9315 1852 days ago

soo cute!

cynresendez 1858 days ago

heh so cutee (:

coco_luvs_nicki 1861 days ago

lol you were sucking the life out of him nice jeans so cute

ZainR 1862 days ago

AWW!

sandraaapunk 1863 days ago

hahaha !!

irisCOLE 1868 days ago

AWWWW! you're so lucky!

jonaslover1426 1876 days ago

AWWWW!!SO CUTE!!!!

vertexgirl 1877 days ago

LOL So cute.....

fersh96 1877 days ago

LOL!

ConnerLynn 1877 days ago

i find it intriguing(big word) when celebrities finally get to meet other celebrities. it's a very amusing situation :P. and this is actually such a cute picture.

jvucchigirl 1881 days ago

Awww, givem a BIG hug!

ariana17 1881 days ago

this is such a cute picture!

jnguy2 1881 days ago

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

DearJohnRay 1881 days ago

lol! The way your reaction is, it kinda makes me laugh a bit. :D Nice. :D