TRINA

@TRINArockstarr

Diamonds Are Forever!!!!!!!!!

I'm on ONE...  #TwitPict

Views 16,567

1309 days ago

I'm on ONE... #TwitPict

31 Comments

Realtime comments disabled

InfamousSirius 1292 days ago

5 star bitch eatin five star meals!

daronmega 1293 days ago

WTF IS THAT A FISH

shelly_boo14 1306 days ago

Eatin like a bosss bXtch :)

YaBoiKennyGee 1309 days ago

oh my damn

chocolateredd 1309 days ago

yum :) whare u get that

MaaryFortunato 1309 days ago

must be delicious

Trudiva973 1309 days ago

Omg girl byeeeee!!! Now I want sumding good!

AnthonyTaylor13 1309 days ago

That looks good!!!! dang tell my momma to cook something like that..

Ikidd_RockStarr 1309 days ago

eat it up!

ONLY_1_QP 1309 days ago

thats a plate right there shawty!!

TheJacksonStone 1309 days ago

DAMN that food look good af

aPrimitiveBeing 1309 days ago

That looks good

SEXYYELLABLE01 1309 days ago

where is this at? This shit looks good as hell

kikisexyslim 1309 days ago

GO HEAD MS. TRINA

istan4SONGZ 1309 days ago

damn girl! thats wats up! mac n cheese lobster rice yummy

BAisSoHollywood 1309 days ago

yummmm

NanaU_Ugly 1309 days ago

-_____- that makes me hungry

dearsumma 1309 days ago

looks like you been in my momma kitchen

LovelyJay620 1309 days ago

That looks soooo good!!!!

yuunGManny 1309 days ago

umm where to start..lol