Lance Armstrong

@lancearmstrong

7-time Tour de France winner, full time cancer fighter - LIVESTRONG!

Uh.....yeah.

Views 38,509

2162 days ago

Uh.....yeah.

69 Comments

Realtime comments disabled

bocatacalamares 2101 days ago

ouch!

jillmarshon 2103 days ago

i love it!!!

be3happy 2107 days ago

bahahahahaa!

4rch1T3ct 2109 days ago

dumb ass italian...

Antwitts 2129 days ago

Questo si che รจ un grande!!!

brettakers 2138 days ago

I had the honor of meeting Dory ...above...on the Sestriere. He does the horns and the elk and is the nicest dude.

cherrinator 2141 days ago

omg... i just moved 2 austin 3 weeks ago... This photo makes this 'transplant' very happy. LMAO. Lance and Anna and family, congrats on Max... all the best for thriving and happy adventures together!

Soulfly13 2142 days ago

Texas Austin.....Here we go....!!!

tyhaar 2142 days ago

No, those some Houston Texans horns!;-)

ste960 2159 days ago

dallas cowboy !!!!!

ste960 2159 days ago

dallas cowboy !!!!!

dickfilm 2159 days ago

His name is Dory Holte...doesn't he have a day-job? And how does that helmet fit into the overhead?

Zman28 2160 days ago

Does anyone know who this dude is?

Dixiebecks7 2160 days ago

I have a picture with this guy on the Galibier just before Lance passed to win the 7th Tour de Frnade.

stacydunlap 2160 days ago

luv it:)

theBRA1N 2160 days ago

haha, that guy is at the TDF every year just like 'the devil'

tnnsstud12 2161 days ago

I see Mcconaughey made the trip to the Giro to support you,how cute

ccoorreeyy 2162 days ago

notice leg? :/ is that guy an amputee or it on leg just up?

TeeGee19 2162 days ago

Go Go man.. btw where is the MONTANA guy? hehehe..
Goodluck TEAM... bring home the PINK... this coming weeks will be more exciting for sure...

sfc750 2162 days ago

What's next? Moose antlers?