Lauren Cimorelli

@LaurenCimorelli

Lauren Cimorelli, from Cimorelli, 15 haha Download a copy of our new EP MADE IN AMERICA on iTunes now!! https://t.co/1hxOz5hld9 THANK YOU! :)

└Α ♥

Views 5,885

2055 days ago

└Α ♥

30 Comments

Realtime comments disabled

marcellylm 1854 days ago

I love this picture. You are soooo beautiful <3.

11h23m 1908 days ago

omg so beautiful! so so so beautiful.

BananaFreakyy 1921 days ago

TomTomsn1 1967 days ago

Lauren you looks beautiful!!!♥♥♥

AmandaPierres 1973 days ago

ameeei !

NicoleKelemen 1982 days ago

i have that shirt!!! its from delias :)

chandl3R16 2037 days ago

I really love it ! L.A is wonderful and you too :)

lili03a 2051 days ago

:O i wanna stay there too!!!

andregonzalez01 2051 days ago

I love this picture <3

emilykate_97 2052 days ago

I'm just about to buy this t-shirt, hahaha :)

PiaBerning09 2052 days ago

OMG i love LA .. and you look very nice lauren :D

RodrigoRivas2 2053 days ago

Very Nice Lauren

Taliseee 2054 days ago

Omg I Live In LA!!

AmandaLoveCim 2054 days ago

YEAH!! lol

BarbharaMartins 2054 days ago

you are amazing :D

EmilyGabes 2054 days ago

Wow you look amaizing !!

unicornsszzz 2054 days ago

Did You Die Your Hiarr?

krismalana 2055 days ago

i want to go to └Α so bad and i want to see you and ur sisters (:

MusiccPrincess 2055 days ago

Wow.

BeWithMeBIEBER 2055 days ago

aww. you grew up. and youre so pretty:")