I used to be a waiter. Now I make videos.

Kids in Urbana are so bad. Soooo bad!

Views 3,904

1664 days ago

Kids in Urbana are so bad. Soooo bad!


Realtime comments disabled

KelseyMedcalf 1664 days ago

hahaha represent! =P

ChaseLandon 1664 days ago

Hm that kinda looks like the handwriting of someone I know...Craig Benzine perhaps? Hmmm...

caitlinmrod 1664 days ago

Darn tootin' we are. Great show, Wheezy!

kari_2014 1664 days ago

take that society.

BinnyD 1664 days ago

Soooo bad, but I'm going to go out on a limb and say they are also soooo well-spoken.

1337Ryuzaki 1664 days ago

Crap, I didn't realize you guys were playing shows so close. I wish I would have known earlier. :(

Daltonhof 1664 days ago

watch your back wheezy

kellyasterisk 1664 days ago