kellie pickler

@kelliepickler

LOVE EVERYONE. https://t.co/kpySz0Eb9p

Twitpic will be shutting down October 25th.

Read our blog for more info at http://blog.twitpic.com/2014/09/twitpic-is-shutting-down/

You can export your data and photos at here

Views 21,979

1286 days ago

29 Comments

Realtime comments disabled

ApinApinyaya 1062 days ago

really beautiful if i see with my sweetheart that's really good too ^ ^ lol

Kafjr1313 1267 days ago

Looks loike the hills of Tennesee west of Nashville.Smells like home to me

bzinn 1269 days ago

wow that is amazing. where was this taken? it looks so peaceful. i would love it too. lol

HarmonyJR 1271 days ago

Now, when are you coming to France for a concert ? you have fans here ;) Also , goregous picture :D

Grandma412 1285 days ago

That is so beautiful, very nice thanks for sharing

sj_esposito 1285 days ago

Where was this OMG that is beautiful! Only problem would be trying to tell someone which tree you landed in. Sorry couldn't resist...LOL

h0nEybl00dbymE 1285 days ago

wow! i want to ride on a hot air balloon too :) nice pic. ;)

oursong13 1286 days ago

Wow, gorgeous! :O Sounds like you had an awesome day! :P

fishermantks 1286 days ago

Holy Moly thick patch a woods ! D:

julietliming 1286 days ago

Holy crap! I can honestly say I'm glad it's gorgeous and I'm sure romantic and all but I would crap my pants lol. I do NOT do heights. But I'm glad you guys had fun ;)

kkvball 1286 days ago

This is beautiful! Your so lucky(:
PLEASE FOLLOW <3 PLEASE FOLLOW <3 PLEASE FOLLOW <3

janetmclark 1286 days ago

what a beautiful view in the air!

Travis_theGreat 1286 days ago

What a view!

Suquinhaaaaa 1286 days ago

Great picture.....it might be sooooo romantic *-*

specialk361 1286 days ago

very beautiful!

sandiangel2 1286 days ago

that is so cool , I love it cause I will never be high enough to view it in person lol

Luen03 1286 days ago

I would have had a full on panic attack. No question. Beautiful though.

Ilovekevinj 1286 days ago

Wow that is so pretty! Where are you??

Gagalover4444 1286 days ago

PLEASE FOLLOW MEEE!!!!! and love that picture!!!!!! PLEASE FOLLOW ME I LOVE YOU SOOOOO MUCH!!!!

serenamusing 1286 days ago

Wish I was! Haha but really, this is so pretty! <33 hope you're having fun!