Ellen DeGeneres

@TheEllenShow

Comedian, talk show host and ice road trucker. My tweets are real, and they’re spectacular.

Rotate photo View full size
Wait ’til you hear what they do to the trespassers.

Views 60,339

1107 days ago

Wait ’til you hear what they do to the trespassers.

44 Comments

Realtime comments disabled

cinnamonb3ntly 1101 days ago

Ohh. thats kinda annoying! hahah

Enter_Laughing 1101 days ago

Honey Lance Armstrongs on our lawn again.........

hatznet 1102 days ago

A good One! Sounds like something #RingoStarr would say.

brilliantron 1103 days ago

Uh, the trespassers will be violated. I think some of you missed that.

lady9bug 1104 days ago

LOL!!! Can u say say "typo"!!!!!

ItsFrancescax 1104 days ago

FTW AHah!

SwagLikeBiebers 1104 days ago

wtf

JaySharky 1104 days ago

I hear rubber gloves being slapped on for those trespassers. Cavity searches all around!

f3nt0 1105 days ago

lol! can't imagine how to trespass the violators..what country did this sign?? huhu

mixaXDaxim 1106 days ago

Sign must have been made on a friday, ever1 just wanted to get the job done and party!

youcancallmesu 1106 days ago

',:| ?huh?

DuchessofBruce 1106 days ago

Stop, stand, look at it, and walk away as you shake your head.

ChristieWelton 1106 days ago

Definitely not a sign you would see here in New Zealand. Haha

audacious_lass 1107 days ago

lol was this sign placed in america? i mean english is their first lingo for God's sake!

FulviaChristine 1107 days ago

Ouch !

elinor_lngnmn 1107 days ago

hahaha..will the violators put to jail?

MadelineFan 1107 days ago

it's a game.

MsPerkyDawn 1107 days ago

So what's in store for the jay walker's in that town, will they be prohitibied?. bahaha. sry, for the spelling. ugh! need new phone.

susiebrennan 1107 days ago

This made my day (:

ricanlady6954 1107 days ago

The tresspassers will be treswhat??? Stabbed? Deported??? I don't know...