Marshall Mathers

@Eminem

I'm not afraid.

Rotate photo View full size
It's 3 a.m. and here I come so you should probably run.

Views 122,499

1914 days ago

It's 3 a.m. and here I come so you should probably run.

620 Comments

Realtime comments disabled

islongercursed 713 days ago

http://relapse-recovery.yolasite.com
pw is your fav " 10 digit " word.

Bec211986 1006 days ago

If you were coming my way at 3am in the morning or anytime at all, i would be running, but not away lol.

mvitoriaf 1047 days ago

hEhEhEHEHEHEHEHHEHEhEhhEHEH

cbeachbarbie 1056 days ago

hahaha thats sooooo funny. bet u love trick or treat.

chale413 1066 days ago

your blood curdling screams just dont seem to bother me none

Tmacc7 1078 days ago

if you were in my presence, the last thing i would do is run. 1st thing? faint.

rihlover4life 1191 days ago

hahaha coool :D

Thesweetdeath_ 1191 days ago

Come to Kill me 4MillionStans

OnlyGirl_x 1191 days ago

4MillionStans ♥

BelleSarsSara 1202 days ago

Its not scary in fact you are NOT scary! you are just Sexy :) too sexyyyy haha

ThisUserIsAStan 1203 days ago

hey yo Em! if u want it u can kill me ma boo haha seriously i wanna be ur victim <3

becca_TS 1203 days ago

LOL scary.<3

monika_lowely_ 1218 days ago

I want kill me (nod) :D Marshall <3

nicwar_ 1245 days ago

I <3 Eminem

yabbygabriel 1250 days ago

damn we all love u SLIM SHADY

HeyLetLiveAgain 1252 days ago

I LOVE U MARSHALL !!!! ♥

MIATOTHAESSIG 1260 days ago

ewww...LIKEY!

FuckYesEminem 1273 days ago

run towards you..

Joya_01 1285 days ago

Oh come and get me. Drink my blood. Haha

katya_happy_ 1287 days ago

eminem the best yo