sara gilbert

@THEsaragilbert

yeah, it's me

good news... this is neither crayon nor chocolate.  black beans and one green pea on cheek.

Views 4,700

2192 days ago

good news... this is neither crayon nor chocolate. black beans and one green pea on cheek.

34 Comments

Realtime comments disabled

FameRee 2077 days ago

ahhhhhh.

cprice0129 2153 days ago

what a sweet little face, and how those hands are folded just so, too too cute!

Gilloshunny 2189 days ago

awwww so adorable, reminds me of my own kids.

alistua 2190 days ago

Very adorable! The crossed hands and big eyes are just nummable :)

janetcrosby 2191 days ago

Wow - love this photo. The pea completes it.

ES_Cheer 2191 days ago

verry verry sweeet :o)

missahager 2191 days ago

a damn. a little lady.!

missahager 2191 days ago

but look at how his hands are folded. such a little gentleman.

jdesdancer 2192 days ago

awww sooo cute. those are definately your eyes.

daraschacter 2192 days ago

She's so cute! I took a picture of my son as a baby with sweet potato puree all over his face. Babies are fun that way.

Rochelle013 2192 days ago

OMG how adorable!

AlyzabethM 2192 days ago

Cute!

leenewkids 2192 days ago

She looks sooo cheeky like she has to feel guilty about it but she's not at all!! she almost posing for us, thank you girl!!.

stephaniehw 2192 days ago

Ridiculously cute!

getfitafter40 2192 days ago

very cute..has she discovered the next exfoliant?

IamMissErin 2192 days ago

Omg - the cutest thing ever.

skydogv 2192 days ago

Sara, she is adorable and has a guilty look about her. lol

DanielleCain 2192 days ago

Omg so cute. I have one of my son eating chocolate cake and he looks like he had a bath in it lol precious memories.

usot08 2192 days ago

can she get any cuter???? What a doll!

elliB 2192 days ago

she has youe eyes, for sure :)