Shontelle Layne

@Shontelle_Layne

SINGER/SONGWRITER/ENTERTAINER

HEY MAN! BACK UP....AALLLL THE WAY BACK! THAT'S RIGHT....SLOWLY....GET TOO CLOSE AND I WILL HURT U...I'M ARMED AND SANITARY!

Views 1,545

2214 days ago

HEY MAN! BACK UP....AALLLL THE WAY BACK! THAT'S RIGHT....SLOWLY....GET TOO CLOSE AND I WILL HURT U...I'M ARMED AND SANITARY!

17 Comments

Realtime comments disabled

cutekardashians 2081 days ago

Lol!!! this is cute and funny

RachelBirk 2122 days ago

SWINE FLU :|

_algin_ 2158 days ago

LOL I love this pic. did you shoot this for the A(H1N1) virus??? lol

LynnColhoun 2158 days ago

see this is why we dont have to explain why we love her..

shontellelove 2158 days ago

LOL! someone had alot of spare time on their hands that day! :D

Fairoza 2190 days ago

LOL!

bimshire_Chez 2196 days ago

Shontelle, you are one funny Baj, stay that way........ hear

sugrmama 2214 days ago

rofl! that's the way to do it! come sanitize me too lol!

kikadejuku 2214 days ago

oooooooohhhh lord...u are super protected!!!!! Gooooooddd

dazzlin45 2214 days ago

lol =] swine flu protection

fjackman 2214 days ago

funny! :)

LeviRockzsocks 2214 days ago

...

allison7even 2214 days ago

LMAO girl ur funny as hell

Italiaxo_BOSS 2214 days ago

LMFAO.shontelle this is why i love you.Oh lord you are crazy my Barbados girlie :D Hahah this made me laugh :P love you

Raacchhhh 2214 days ago

OMG you are my hero. Swine flu is SCARY!!!! I need a surgical mask too =( Go you!!

GlitzyGloss 2214 days ago

oh thats too cute! haha i use hand sanitizer all the time lmao ;) ily haha

itsHannahMurray 2214 days ago

hand saitizer...i want some :] xo