Jodelle Ferland

@jodellemicah

My name is Jodelle Micah Ferland...and I'm a twitaholic. http://t.co/GHkm0rPM - Like me!

Rotate photo View full size
My doggy in her stylish tee from @iStyleOriginals. Too cute :P

Views 2,697

1289 days ago

My doggy in her stylish tee from . Too cute :P — with <a href="/photos/gena_fur">@gena_fur</a> (Genevieve Ferland)

20 Comments

Realtime comments disabled

LubaMatveeva 1214 days ago

beauty

uscnurse21 1281 days ago

Soo true isn't it! I wish mine would either get a job or a social security number lol.

rainonme1223456 1288 days ago

awww so cute i want her

SilentLaughter9 1288 days ago

So cute <3 Getting one for my cat :-P

LucFerland 1288 days ago

Oooooh Sooo cuute! :D <3 Genevieve <3

NessaAnneBlack 1288 days ago

Awww, soo adorable! *-* Gena is soo cute <33 She has a lot of style ;) I love her!! Xx

DashaAnnLi 1288 days ago

what a cute! she's awesome
i loooove her)

MyTwilightSoul 1288 days ago

OMG!!!! sooooo cute and sooooooo funny!!!!

FrancescoPapini 1289 days ago

really cute : ) I have a cocker spaniel and recently my father bought a cavalier king like this

MunchkinPantsz 1289 days ago

Awwww she is so cute

IAmAllysson 1289 days ago

OHHH!!s2

GillesIsOulala 1289 days ago

Gena is a star too ! ;)
Deos she like wear clothes ?

AnaviSweetBiebs 1289 days ago

awww (L) so cute!!

carol_leomil 1289 days ago

Awww haha awesome... but she doesnt seem to like taking pics lol ^^

maryaliceblack 1289 days ago

Aww Gena *-* <3 So cute!! She has style ;) lol. I love her and you! :) <3 xoxo

criistianacosta 1289 days ago

oh cute :)

missrobyn 1289 days ago

This is awesome.

iluvkimi220 1289 days ago

aww thats adorable

emmycltd 1289 days ago

What a cute! Love the shirt! Lol. ;)

elisastew 1289 days ago

hooooooooooooooow cute! <3