Wiz Khalifa

@RealWizKhalifa

Taylor Gang/Rostrum Records

Rotate photo View full size
here's my album cover "rolling papers" march 29

Views 105,392

1303 days ago

here's my album cover "rolling papers" march 29

176 Comments

Realtime comments disabled

WinnyLamansk 1028 days ago

rolling papers ''the best''

NYSourDiesel 1278 days ago

YO wiz add my PSN beckmarley623, i got the #2 team on PS3 REAL TAYLOR GANG :D , i been reppin taylor gang and dedicating all my team into this, im gonna paste the link man please take a look. http://skate.ea.com/team/profile?teamId=19587&platform=ps3

illinois_boi 1299 days ago

This go hard

jsoclax23 1301 days ago

buyin this shit so quick the smoke'll still be there

imaTaylor_Cooki 1301 days ago

love it cant wait.... *rolls up my doob*

MickyBlankz 1301 days ago

that joint is crazy!...

LyndenMazur 1301 days ago

I blew out some hella reefer smoke that loooked like that last night.

Ja5onCoLoN 1302 days ago

Heavy bruh thats whats up Wiz!

itzjadey_babi20 1302 days ago

love it bro!

TheeBaller 1302 days ago

Soo Ssickk.. I luv

DBeezy 1302 days ago

This Cover Reminds Me Of Ice Cube "The Predator" Album In 1992.
This Go Hard Tho.

PradaFlamegucci 1302 days ago

MOTHERFUCKER IM ILL AAAAAHAAAH

IrenaSapatinasl 1302 days ago

email me at: nicehornygirl (=at=) hotmail.com i got lots of sexy pics i am just dying to show off.

DiamantDreams 1302 days ago

WOW....looks like a classic already :D

UnsolvedWords 1303 days ago

this is Tough! . March 29 im gonna buy my first Album since Get Rich or Die Tryin' (03')

TiffanyAndLupus 1303 days ago

damn. thats tough cuh

Miss_giggles812 1303 days ago

ahh huh u know what it is !!

WhatDaMoufDo 1303 days ago

Dats dumb #Fly Wiz (:

Mjayyyyy 1303 days ago

looks snazzy :)

JaimeeRae87 1303 days ago

love it !!!!!!!