Kanye West

@kanyewest

www.kanyewest.com

1.11.11

Views 376,225

1965 days ago

1.11.11

267 Comments

Realtime comments disabled

TedMarne 1606 days ago

I do believe in godS. I met them in lah lah land. They told me that things are not born evil or good.

baconandpandas 1752 days ago

oooo thats my bday(: nice!!

LaurennJoanne 1812 days ago

A little bit...I L L U M I N A T I?!
Oh c'mon dudes just come back to God!!
The Devil's gonna fuck you for dinner i guarantee!

rymnoui 1864 days ago

Illuminati much

KathrynS__ 1918 days ago

can't wait for this to come out!

joynpain1 1918 days ago

CLASSIC! Enuff said!

Kocapelli 1949 days ago

The Creative Director at Givenchy Womens wear designed this #piff

JORDI_OMG 1951 days ago

YAY THAT THAT FIRST DUDE SMOKI DOPE LMAO....

DATNIGAHHMAZEN 1955 days ago

all i want for x mas is to prod. a track on that upcomin album for , ...... can ne 1 hear me callin ?

Alliesmusic 1955 days ago

And... Be jealous that britney got #1 on.itunes ,and where are you? Haha.. No where. Now go lick the devils feet.

Alliesmusic 1955 days ago

Wow nobody even likes you, you're a douche from hell. It's HOLD IT AGAINST Me Not some ham shit.

robforti 1956 days ago

the graphic looks simple, shitty graphic designer. I hope it fails cause kanye is a horrible person.

DaleDevanney 1956 days ago

Looks awesome Kanye

oneinamillionxo 1957 days ago

Illuminati huh?!

SaleBla 1958 days ago

shit shit HAHAHA

PopSciDictator 1958 days ago

Kanye looks like he has a small dick!!! LOL!!!

Chase504 1959 days ago

Makes me want to stunt crazy hard

hamecie 1960 days ago

so i say dope?

hamecie 1960 days ago

whay make me say im waiz needless to look at too many crazier days

BluBlaze 1960 days ago

Imma be back at 11:11 PM to leave a badass comment!!