Waka Flocka Flame

@WakaFlockaBSM

CEO

Views 4,918

1524 days ago

16 Comments

Realtime comments disabled

AmandaDaBOSS 1522 days ago

Damn still lookin sexy on yo off day!!! Mmm

VintageBeautii 1524 days ago

i wish yu could teach me #flockalove

bizz9041 1524 days ago

Was y'all winning nigg

tasha1722 1524 days ago

you look real at ease with your fam !

DaBaDdeSt 1524 days ago

I love ya n everythang but u can't see me on dat table ;o)

MzChynaD81 1524 days ago

Good old game of spades..

RozayBawse 1524 days ago

me!!! i would probaly beat ya to lmfao

DeahnaMaria 1524 days ago

love it :)

icanburHOT_TATI 1524 days ago

Look at you

remembrancemua 1524 days ago

look at flocka spanking that!

megaLiciouss_ 1524 days ago

niiice. 1<3

KhuteKiKi 1524 days ago

LOL

TiN3b3AN 1524 days ago

what yall playin spades? lol cute pic happy thanksgiving flockaaa! (:

Grady514 1524 days ago

Follow Me On Twitter (http://twitter.com/Grady514) Montreal Stand Up, Toronto Stand Up, CANADA STAND THE FUCK UP!!

badchyk 1524 days ago

I am

zeezy89 1524 days ago

haha sick pic