Jennette McCurdy

@jennettemccurdy

Sorry I'm so sarcastic. I feel really bad about it.

Views 12,268

2797 days ago

117 Comments

Realtime comments disabled

zappa2001 1897 days ago

OMG this is a hilarious picture of !! lol Rockin' the blue sneakers

Bezer_rinha 2109 days ago

"Eu quero dançar, dançar sem camisa!" Dá-lhe Gibby :P

illbeyourman 2330 days ago

KKKKKK que limds, eu amo I-Carly ♥ eu rio muito com o Gibby, é rsrsrsrsr

lauramlima_ 2356 days ago

i love you guys on Icarly!

bronco6bt 2583 days ago

I always thought you were taller than Noah for some reason

KaitieLovesAVP 2604 days ago

Haha Gibby is still Gibby even off set Haha

chloevbell 2629 days ago

Gibby used to go to my school. My brother was friends with his little brother, Micah Munk.

JBESMOOTH 2654 days ago

HOW COME GIBBY HAS A ROBE AND I DONT

bronco6bt 2655 days ago

im diggin Noah's Munck robe. haha. that may have been todays corniest pun

emith_smily 2657 days ago

DAMN its gibby! i watch icarly for this guy! haha. and he takes his shirt off every episode..

Torik5 2657 days ago

OH MY GOD I LOVE UR OUTFIT!! I always wear stuff like that, but never the plaid shorts--mine are black. U look AWESOME!

ssamanthajoyce 2700 days ago

GIBBBBYY! I LOVE HIM!

elias19 2701 days ago

hahaha Noah is funny!

jime_jonas 2716 days ago

jaja!! Gibby!! to step? Gibby is crazy!!

chepe263 2719 days ago

Gibby tiene ojos rojos maleficos//Gibby has red eyes in this photo. Looks evil jejeje

chepe263 2719 days ago

Ese es Gibby!!! Lo sabia, que afortunado. Quisiera tener una foto contigo!!!!

music0 2719 days ago

hey its gibby!!!!

ZainR 2721 days ago

that heart peace bracelet is the first time I've ever seen anything like it. cool!

peacegrl101 2721 days ago

ahh im wearing that same heart peace bracelet!!!

UnJjashman 2722 days ago

i thought that was nathan kress