David Spade

@DavidSpade

Rules of Engagement, THURSDAYS at 9:30 on CBS

Rotate photo View full size
A straight shooter

Views 9,078

1391 days ago

A straight shooter

22 Comments

Realtime comments disabled

Naydeeners1989 1386 days ago

Lol! Good sign!

Iskoshi1991 1388 days ago

I see those all around Columbia!!! SC has a lot of bums.

ChadwickCarolyn 1390 days ago

What he really needs is a JOB!

AndrewRWeston 1390 days ago

Oh, so you've seen my Uncle Bert moonlighting

dchildonline 1390 days ago

what a hack bum

GonzoEnder 1390 days ago

Hey It's Adam Mckay... I was wondering what he's been up to.

Lil_La_Laura 1390 days ago

:) nice

BrittanyCMarie 1390 days ago

Me too.

Amandayoura 1391 days ago

this is right on so many levels yet sooooo wrong

krajnavalta 1391 days ago

YEAAA STRAIGHT UP ☻

__Hayley__ 1391 days ago

LOL!! Well, at least he's honest.

IAmMisti 1391 days ago

That dude has been in Vegas with that sign for years!!! I guess it works for him..

philanderson01 1391 days ago

He's gotta keep that beer baby fed behind the sign!

jamesbrktt 1391 days ago

As you can tell he has no problem acquiring beer.The honest approach is working.Nice watch too!

Hailamonster 1391 days ago

enchanting

iLoveSeeAirAh 1391 days ago

yep i saw him before. hes on the bridge by the aria.

ThunderpantsJr 1391 days ago

Yeah. I've seen him, too. I think on a bridge near Aria?

millsieVRadio 1391 days ago

not sure '1' is all he needs. but the 'laugh factor' says: give him 1

JustSusan13 1391 days ago

Now that's a homeless dude I would GLADLY help!

cwltms 1391 days ago

That's awsome but he could have sold the watch he's wearing for a beer