Cryxalynn Angel Sky

@CryxieSky

planet Earth, thinkin of moving to Mars soon :D short, chubby and absolutely love cats, engineering, literature, and art..

its @chrisbrown n rocco y'all..#teambreezy hype! :D

Views 510

2053 days ago

its n rocco y'all..#teambreezy hype! :D

24 Comments

Realtime comments disabled

CryxieSky 2052 days ago

haha ok ok i'm sorry, i asked ppl n they said it was rocco :) ok diamond! i'm sorry i can't change the name haha :D

FuckUr_Feelings 2052 days ago

LOL NICE PIC BUT THAT DIAMOND NOT ROCCO! STILL A CUTE PIC HUN!

chrisbrownfan09 2052 days ago

This is good to.but thats diamond not rocko.rocko dont have no pattern or whatever u call it lol

SoBelieberBarbi 2052 days ago

AWEESOOMEE YOUR SO TALENTED LOVE IT!

iGoHard4Breezy 2052 days ago

Another Amazing Pic !!! Like Said !! he Sould To See it :)

BeautifullyDSR 2053 days ago

NICE!!

CocoCMBCorsetto 2053 days ago

You're so good at this! Once again amazing:)

YerdMe_CMB 2053 days ago

das real good uno :)!.. shud see dis ...

Ducez_Narley 2053 days ago

wow u did it again this crazy for real

MELISSA_CB 2053 days ago

AMAZING!

msbreezydoesit 2053 days ago

Omgggggggggg that shitttttt is amazing ahhhhhhhhhhhhhh wow

RegularWonder 2053 days ago

its really good

LivDreamBelieve 2053 days ago

OMG thats awesomeeeee :D ur sooo gd and chris look wikid!

highalia 2053 days ago

AWWWWWWWWWWWWWW love it

StereoJunkey 2053 days ago

GOOD JOB!!!! Kudos!

tu_breezybadder 2053 days ago

Wow this is amazing!

BrownSkinNahlaa 2053 days ago

WOOOOOOOOOOOOW!!! YOU'RE REAAAAAALLY TALENTED! KEEP DOING WHAT YO DO BEST HUN! CHECK THIS OUTT!

ElyaMircea 2053 days ago

This is so beautiful and amazing! :-) I like it !! You are so talented!! ;)

CB_WorldsFinest 2053 days ago

Woowww thatsss sooo good !!! I lovee thiss onee

RealTeamBreezy 2053 days ago

I LOVE IT WOW!!!! I HAVE THIS PIC. i will def. add this to my cell photos of Chris.