Russell Brand

@rustyrockets

 Experts say a bad cat would look like this.

Views 67,396

1709 days ago

Experts say a bad cat would look like this.

116 Comments

Realtime comments disabled

dublin37 1474 days ago

I have one evil kitty myself. But I love him, my Henry.

LouisShakesItUp 1490 days ago

aww! but you can't see his/her body..

SamyJade 1495 days ago

awwwww

tia_96 1496 days ago

it's a CUTIE!!!!! I <3 its pink nose.. wanna kiss it, hug it and sleep with it ^_^ #IamACatPerson

JessicaHELPsKPd 1572 days ago

Leave katyperry alone, you shitty ass cock! You are a piece of shit, you don't give a fuck about Katy, you're just a fucking leech! The only good thing you can do is kill yourself, you shitty ass cock! KILL yourself, u ugly cock!

JessicaHELPsKPd 1572 days ago

Leave katyperry alone, you shitty ass cock! You are a piece of shit, you don't give a fuck about Katy, you're just a fucking leech! The only good thing u can do is kill yourself, you shitty ass cock! KILL yourself, u ugly cock!

JessicaHELPsKPd 1572 days ago

Leave katyperry alone, you shitty ass cock! You are a piece of shit, you don't give a fuck about Katy, you're just a fucking leech! The only good thing you can do is kill yourself, you shitty ass cock! KILL yourself, u ugly cock!

JessicaHELPsKPd 1572 days ago

Leave katyperry alone, you shitty ass cock! You are a piece of shit, you don't give a fuck about Katy, you're just a fucking leech! The only good thing u can do is kill yourself, you shitty ass cock! KILL yourself, u ugly cock!

JessicaHELPsKPd 1572 days ago

Leave katyperry alone, you shitty ass cock! You are a piece of shit, you don't give a fuck about Katy, you're just a fucking leech! The only good thing you can do is kill yourself, you shitty ass cock! KILL yourself, u ugly cock!

EverblueNingyo 1603 days ago

oh god get over yourself!!

AnnaJRomano 1642 days ago

haha :D love ya Russell & Love Katy too <3 <3 <3 DO NOT LISTEN TO HATERS ! :D Love uuuuuu!!! If u read this plz give a big kiss to Katy from mee ( i don't think you'll actually read it :D ) <3

snakefollower 1691 days ago

I am still finding this photo cute.

Jessica_wade 1692 days ago

Hahaha this is funny your retarded go get a life else where.

justakatycat 1697 days ago

awn

alinegrativol_ 1698 days ago

own, cute :) i love cats

AlysiaSutton 1698 days ago

Jeeezzz that JessicaLOVEesKP has got some major BEEF!!!!

afilthymind 1698 days ago

ahhaha :D

SayYo101 1699 days ago

I think,it's just a photo "cat 1 sec before becoming bad"

joola97 1700 days ago

hehe...:D Sweet cat

evanafter 1700 days ago

Adorability is directly related to Naughtiness. Cute cat = Bad cat. And that's a very cute cat.