Allstar Weekend

@AllstarWeekend

This is Allstar Weekend's Official Twitter! www.facebook.com/allstarweekend www.myspace.com/allstarweekendmusic www.AllstarWeekendStore.com

We signed our first Chipotle bag!

Views 3,540

1781 days ago

We signed our first Chipotle bag!

29 Comments

Realtime comments disabled

AdubAITAPSwagg 1448 days ago

I LOVE CAMERON'S SIGNATURE!!!!!!!!!!<3

JonasInNordeste 1519 days ago

i love Mikey's signature

JonasInNordeste 1519 days ago

So cute

abstinator1115 1759 days ago

Sell it on eBay and I would BID! :)

allstrweekend44 1759 days ago

i accually know whos signatures aaare whos!(: yay.

CamIsMyAllstar 1781 days ago

Michael has the coolest autograph by far!

starcreature_ 1781 days ago

:D CHIPOTLE!! I WANT THAT BAG!!! bahaha i love Mikey's signature!

rlpbow 1781 days ago

Cameron,I love you signiture...espeically the heart :)

JaclynLOVEScam 1781 days ago

camerons signiture is the bestt <3

Hurleyx3 1781 days ago

i like michaels signature (: and what does zachs say?

xAmandaTweetsx 1781 days ago

haha love it!! i remember when you signed my suddenly cd :)

SamxAllStar 1781 days ago

hahaha sooo funny(:

ASW_Canada 1781 days ago

omg i love michaels signature! its sooo cute with the heart at the beginning and the smiley face at the end! ahh i love it i wish my signature was that cool :P

SoCallMeSarah 1781 days ago

Haha :) I like Mikey's signature but what does Zach's even say? It's impossible to read! <3

robin_funk 1781 days ago

Awesome guys! I love Chipotle but Qdoba is just a bit better :)

xoJB_BeliebeRxo 1781 days ago

haha love it :P

BooitsTina 1781 days ago

LMFAO! love it xD

zulmary_nieves 1781 days ago

awesome!

eirixy 1781 days ago

hahahah congratulations! lol

Norbie98 1781 days ago

i want that bag. xD