Logan Henderson

@1LoganHenderson

Check it out.

Views 20,838

2133 days ago

Check it out.

331 Comments

Realtime comments disabled

lala_lokinha1 1616 days ago

hmmm .... what a beautiful

EimMerz07 1680 days ago

Hahaha nice one!!!I loved watchin that episode...Couldnt stop laughing

yarelih_10 1720 days ago

that handsome zombie

Derusssia 1761 days ago

wow great picture...;)

allyson_btr 1803 days ago

i love your eyebags! we have anourmous ones. my sister and me! just like yours

Cute_alee 1809 days ago

Scary! Iam Amused!

LuanaKrejci 1927 days ago

oh my god.. this is very funny o.o hahahaha. I loved that episode lol

maslowsgirl1 1987 days ago

its zombie logan i loved that show

Codys_Angel 1988 days ago

I loved that episode! :)

selenamurcurddy 1997 days ago

lol

lynnethvm 2006 days ago

woooooww thats scare but you look COOL:)

ForeverBTR 2013 days ago

Awesome! I saw that episode and loved it! Nice zombie costume, Logie!

MsZanessaFan 2014 days ago

sexxyyy <33

psycopaath_ 2015 days ago

was really cool zombie, that fear! Hahaha

BrunoBTR_BiEBER 2015 days ago

you still look goooddd LOL :D

lianapratiwii 2020 days ago

aaaaah~ kureeendth~ tampaaan~

rebeccaa071 2023 days ago

Woooow you look HOTTTTT in those close !! Haha awesome picc

Subma12 2025 days ago

WoW!!! you find your foot!! haha

RuffyAndAce 2034 days ago

OMG!

TaylorRamirez13 2036 days ago

I Love This Zoombie!!