Taylor Swift

@taylorswift13

Happy. Free. Confused. Lonely. At the same time.

Good one, dad. Hahaha

Views 392,409

2307 days ago

Good one, dad. Hahaha

891 Comments

Realtime comments disabled

SarahRosePike 1614 days ago

i like to think i own one of these ones!

itsjessica_of 1745 days ago

eu quera uma

_gabiicunha_ 1763 days ago

I wantt one *-----------------------*

LovelySwift_ 1856 days ago

can I please have one??? :DDD

indicasones 1909 days ago

mmm

iMcCreerysGirl 1934 days ago

i want one! they are awesome ♥

CarolMorais95 1987 days ago

I want one for me

jessie_rox64 2050 days ago

thats hilaroiuse!!! u have a loof guitar picks and forks. hahaaa ;lol

marielovets 2063 days ago

omgosh niceee ;o can i have one? (: <3

PartyPanda873 2075 days ago

you have a lot of forks :) (of course that's all I pay attention to haha)

fIawlessjobros 2103 days ago

can't believe I got one from your mom! <3 yaayy

nialltomlinwife 2109 days ago

omg i have the SPEAK NOW guitar picks, got it from ur dad!! :D

yarGahtnamaS 2114 days ago

I wish I have the FEARLESS guitar picks! I only have the SPEAK NOW ones but it was worth it :D

MLindaa 2115 days ago

OMG !!! I want it !!!!! <33333

LyraGG 2116 days ago

can i have 1 ?

zaarahbrown 2117 days ago

HAHAH, nice. Give me one, I know how to plaaay. ^-^

marrymejuz10 2117 days ago

Woah. Cool. :">

treenasantos 2118 days ago

love it! i wish i knew how to play guitars so i could use one. hah!

danielle1100 2121 days ago

hahaha...taylor you have a lot of silverware for one person :P

Eugeniia_M 2131 days ago

Who doesn't want one??? I want one! :) LY Tay