Chris Brown

@chrisbrown

IM JUST ME!!!FRESH IZ A WAY OF LIFE.. so everyday is a new beginning

i wanna wake up every morning to this with someone special!!! COULD IT BE YOU???

Views 94,207

2106 days ago

i wanna wake up every morning to this with someone special!!! COULD IT BE YOU???

923 Comments

Realtime comments disabled

Loopy__Loop 1717 days ago

yes in like 6 years when im 18 but yes!!!!

FrenchyClassH 1766 days ago

Here I am...

itsjust_bre 1769 days ago

:)

Adriflygirl 1773 days ago

Duh baby right here

TuneinBee06 1781 days ago

ITS ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Carebear_5 1787 days ago

It could be! :P I wonder if someday you'll meet one of the people that replied and end up with them. It'd be interesting to look back on a few years from now.

SheABreezyFan 1799 days ago

Chris, Baby..... OFCOURSE IT'D BE ME! ;) Hollat at the boo

DestinyandCB 1800 days ago

karueche!

lugatoy 1803 days ago

yes, could I be?

Sweet_HeARtMe 1810 days ago

oh and btw the date you posted this was a day before my bday :) that should tell you something ;)

Sweet_HeARtMe 1810 days ago

out of all the girls(fans) you'll never know if one of those girls could be THE ONE 4 U..take a risk ;)

dederuin 1826 days ago

its me, we are thee exact same person, shame you'll never know it ;)

nadinebelle88 1885 days ago

that would be something wouldnt it. seeing creation so beautiful everymorning and beautiful blue seas

Breezy_Livia 1888 days ago

certainly his desire and order. Breezy all the time

ritalobop 1890 days ago

Yeah, I know what you mean, AlexaCBreezy, I´m having a deja vu too :p

AlexaCBRih 1890 days ago

Shit i'm having a deja vu :o

mybreezy4ever 1903 days ago

i wish- dreams do come tru tho...we will see:)

mybreezy4ever 1903 days ago

I have never been outside Kansas City, Mo ....Please take me.LOL:)

MsBreezy_Jacque 1912 days ago

YESSSSS !!! I WISH... <33

prodaja_ny 1918 days ago

this is beautiful n i could def see that happening.