Perez Hilton

@PerezHilton

Perez Hilton is the creator and writer of one of the most famous websites in the world. And he also loves music - a lot!

Rotate photo View full size
For Taylor Momsen.

Views 39,660

1464 days ago

For Taylor Momsen.

85 Comments

Realtime comments disabled

evelinebm 1259 days ago

lmfao

sylviepetro 1306 days ago

ah ahahhhhhhhhhhhh XD

LouisdeFrance 1412 days ago

who the fuck is taylor momsen

CoralDeTamble 1438 days ago

oo ppls taylor mo is a total train wreck how can you not see it ?

janemks 1444 days ago

you. are. a. paedophile.

helensandoval 1444 days ago

You call her an attention seeker whore but you obviously criticize her for attention. Poor guy.

FritzLooks 1445 days ago

shemale here is destroying momsen obviously...she/he is low of confidence so boost by critizing others

guilhermerfj 1449 days ago

bicha má

TPRSpain 1449 days ago

I think that the only one who needs this is you. WTF do you have against taylor? It's not funny. You're famous only cause you criticize people, so shut up.

kaetrina 1454 days ago

Dude why the hell are you doing that to a 16 year old minor? and all of you.. why are you calling her a dirty hooker and an attention seeking whore? she's not a hooker or else there would be pictures all over the internet of her getting into random cars.

alejacamargoo 1455 days ago

lol :)

SilviaAmbraz 1455 days ago

kinda mean but totaly funny xD

HeyItsWosseny 1455 days ago

LOL :P

SaraBJean 1455 days ago

OMG!!!!!!! :O hahahahahahaha

TheFranceass 1456 days ago

Get over it, people talk shit all the time and do shit all the time.

omgkolbi 1457 days ago

and i think you're just jealous because she can actually get some, and noone wants poor ugly perez.

omgkolbi 1457 days ago

she's so much hotter then you.

TheRealZoeG 1457 days ago

:L Hahahaha. x)

celineepolenghi 1457 days ago

I really think , You should get a real job.

perfectmess1 1458 days ago

Now that is just inapropriate..