Allstar Weekend

@AllstarWeekend

This is Allstar Weekend's Official Twitter! www.facebook.com/allstarweekend www.myspace.com/allstarweekendmusic www.AllstarWeekendStore.com

A boy named Zach and his messy cupcake.

Views 4,156

1881 days ago

A boy named Zach and his messy cupcake.

55 Comments

Realtime comments disabled

Lil_Ari_Grande 1431 days ago

i'm totally loving the cupcake, but yeah lol <3

DaCyrusClique 1436 days ago

LOL. Nice cupcake ;)

arianna_fraser 1763 days ago

haha lol... jeez that is sooo messy... how did he do that??? :?

ChilleyDawg13 1793 days ago

you havent seen a girl named Amanda and the cake that wont stop getting on her face

kellistg 1821 days ago

Hahah! thats so funny

pretzeluke 1827 days ago

HAHAHA!

gabriellemaarie 1869 days ago

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA VVVVV. Well if Zach goes, then can you bring Cameron to me? ;)

maddieisdandy 1869 days ago

Zach needs to get over here and f!ck me.

alibatista10 1871 days ago

zachhhhhhhhh should of been looking at the camera

JBFREAK17 1874 days ago

look his soooooo cute !!!

JBFREAK17 1874 days ago

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

iluvmydoggie16 1879 days ago

two yummy thing in picture ;)

Norbie98 1880 days ago

lol, Messy...but yummy lookin! xD

ToryAllstar 1880 days ago

heh :)

OMJItsNadia 1880 days ago

yummyyyy!
oh, the cupcake looks good too...
hahaha XD

HereComesVi 1880 days ago

Yummyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!

eirixy 1880 days ago

hmm that cupcake seems really delicious! can i have a bite?

HizzleFreak 1880 days ago

Bwahahaaa:D That cupcake looks really disturbing...:D Zach<3

ASWrocks999 1880 days ago

lol! <3

H0tN3ss01 1881 days ago

really goodlookin pic