Katelyn Tarver

@katelyntarver

21 going on 74...

I was feeling pretty confident about the parasailing at this moment......

Views 4,496

2134 days ago

I was feeling pretty confident about the parasailing at this moment......

14 Comments

Realtime comments disabled

aasthaluvsbtr 2012 days ago

but you look more scared than confident.....! lolzzz....! :) :O :D <):)

OHMYGOSHZayn 2048 days ago

my mom did this once it was so fun seeing my doing this hope u had fun!

bigtimerush55 2080 days ago

omg hope u hav fun lol dont get the sharks get u lol jk

Cheer13Sarah 2100 days ago

i want to do that sooo bad...i hope you had fun

iloveloganjames 2113 days ago

Did you end up having fun?

Belieb_N_Eminem 2113 days ago

the dude in da maiddle looks a lil like Justin Bieber

1BigTimeRushFan 2122 days ago

You look kinda scared!! lol tht wud be me!!

KelseyMartin 2134 days ago

Hahah omg where is this? I LOVE parasailing. The ending is so hard though, b/c if you don't land with your feet, you fall off the boat. :P

SierraNSmith 2134 days ago

wow looks like you were ready to go

alexirob 2134 days ago

that is great! did you end up liking it?

ChadLigaya 2134 days ago

haha that face is priceless!

LaurenMilgram 2134 days ago

haha hope u had fun!!! love ya!

xoSHANON 2134 days ago

yep. u definitely look confident. o.o

itskikixo 2134 days ago

you look terrified !