Chad Johnson

@ochocinco

Famous for grammatical corrections, football, fashion, GHOSTS/FIFA. Solving world problems with love for all women. Employed by @CBSSports & @MTLAlouettes

Shooting the cold opener with my girl Big Bertha

Views 25,329

2459 days ago

Shooting the cold opener with my girl Big Bertha

25 Comments

Realtime comments disabled

only1me3 2454 days ago

Thats my mom name...lol but she is not that big...lol

trollins73 2457 days ago

2 words...Bat Mobile!! lolol

PRECIOUSWON85 2458 days ago

BIG BERTHA IS NICE, BUT YOUR A BETTER LOOK CHAD!!!!........LOVE LOVE LOVE YOU!!!!

JuleeUhGooLeeUh 2458 days ago

It looks bullet proof!

bmattix_journo 2458 days ago

You need to cut back on the gas guzzlers...now isn't the time with what's happening in the Gulf right now!

100ProofKash 2458 days ago

Well big bertha got a big trunk and some nice headlights its not often you see a well put together big girl. Lmao

DaRockStarr561 2458 days ago

Damn Ocho das a big girl and she look good lol

BlondeCaramelDD 2459 days ago

BigBertha is a Tank!!!She fully armed???

mjmend77 2459 days ago

You need to hire a bodyguard just to help peel the bitches off it!

Karmasabiotch 2459 days ago

Good luck with the show!!

RaulKennedy 2459 days ago

Damn! You could roll through Iraq in that Bad Bitch, black rims on that flat paint is tight as hell

KillCharisma 2459 days ago

wow

JoJoCinco 2459 days ago

Can I use it thursday? Gotta interview!

ChinkySupaModel 2459 days ago

Oooohhh thatt is smooth. Itt justt leaves you speechless.

KJsimplyblessed 2459 days ago

KJsimplyblessed 2459 days ago

how much did you pay for this?

KJsimplyblessed 2459 days ago

KJsimplyblessed 2459 days ago

crislem 2459 days ago

Wheres the lambo sv? oh yeah my garage, the phantom is too much 4 me boss

maryfortino 2459 days ago

Car looks good but it's nothing compared to how good you look...WOW!!!