Trey Songz

@TreySongz

CHAPTER V the album in stores Aug 21st www.treysangels.com www.angelswithheartfoundation.org

@brownEYEgawdess  and I, she brought me flowers and jumped on stage!!!! I love her :)

Views 23,752

2198 days ago

and I, she brought me flowers and jumped on stage!!!! I love her :)

63 Comments

Realtime comments disabled

LILTRIGGA94 1748 days ago

she lucky lol gotta hug half naked

Hautanen44v 1934 days ago

accompanist Hi take a look at g http://tinyurl.com/62f7fvs b

Bruno_Tip 1944 days ago

when you come to Brazil I will also jump from the stage to hug you

MGGauss 2003 days ago

she's so lucky. you're shirtless!!! hottie. love it! love u!

Amandah_Prates 2010 days ago

Omagosh, I am woud there to, !!!!!!!! que ofa levou florees =D e aproveito tbm

MinaLuvsBieber 2014 days ago

how old is she? 12!

MissMorinaa 2014 days ago

so lucky!!!

MakeUMelt089 2016 days ago

i wish that was me! What a luck girl? =) Love You Trey!

tmyspencer 2028 days ago

i love trey ( ohhh that bodyy ] :] lol **

DELAMUZICA 2069 days ago

Well, she definitely Loves u Trey....<3

ButtaFlyAngel 2087 days ago

aww cute

MIZZR3D 2087 days ago

OMG!!! MY #TREYFAM AHAHAH

laselma_couture 2088 days ago

wish that WAS ME!

WeloveBravoloui 2092 days ago

AWW I BET SHI WNTD TO SCREAM I WULD ESPCECAILLY CUZ ITS TREY BUT HE AINT GOT NO SHRIT ON!

THEWESTLAKERS 2094 days ago

ya same as soon ias i jumoed on stage id be back down. haha lrh

LuvnTrey 2148 days ago

omg shes lucky .. my luck id jump on stage and get locked up lmfao

yensyzami 2149 days ago

very lucky

nikole_luvxx_uu 2166 days ago

lucky

NJATAJBLovee 2169 days ago

LUCKY

lilcandy234 2172 days ago

LUCKY gurl wish that was me :)