franklero

@FrankIero

i pick up dog shit all day long, but at night...at night i rock-n-roll.

Reason #15 why aliens should come down from the heavens and demolish the earth = this magazine exists...

Views 29,972

2250 days ago

Reason #15 why aliens should come down from the heavens and demolish the earth = this magazine exists...

142 Comments

Realtime comments disabled

_Natasha_89 1762 days ago

Agree! >.<

Caines54a 1996 days ago

b6x1 Hi take a look at Look013.com

ThisIsFranny 2024 days ago

holy fucking shit....that should be roasted xDD

FunGh0ul 2111 days ago

ALIEN o_O

mariajosemcr 2138 days ago

yOu´Re rIgHt ShE lOoKs Like aN aLiEn (lol) xD Love u Frankie!!

gee_y_lili 2139 days ago

http://twitpic.com/2g0csi <--- this is the saddest photo of all time

emilyann377 2156 days ago

aha i agree!

IeroIsLife 2163 days ago

Agree haha

ZOMB_ie 2168 days ago

ftw

MyChemicalCrazi 2187 days ago

Lol win

Mcrmykid8 2189 days ago

wow the people who made this must have lives

Skullzey 2198 days ago

My sister once looked normal, but she got into radioactive chemicals, now she looks like those girls.

SoriiBouvierWay 2204 days ago

yup..
ur right.!
who's Terry anyways.?

kyky033 2209 days ago

well guys come on! i know sound stupid but who is not a stupit unless one time on her or him live? and u know what? if this doesnt exist about what we gonna laught?? u see jajaja XD

Acid_Wit 2210 days ago

Dude I think that red head IS an alien. Sure looks like one.

professor_owl 2218 days ago

I kind of want this, even if I don't understand it.

CarmenAndujar 2218 days ago

You're RIGHT xD

gwink96 2218 days ago

haha, i saw this in a store yesterday and i was like "holy shit!"

bndtwy 2223 days ago

happy b-day bandit...............the luckiest kid ever........................

nancykarst 2225 days ago

And hey, tell the rest of the guys we want you at Austin City Limits next year! Maybe MSI and Avenge!