Sixx Sense

@SixxSense

The OFFICIAL Twitter page for The Sixx Sense with Nikki Sixx

Views 4,244

2212 days ago

13 Comments

Realtime comments disabled

Miia1970 2208 days ago

Disgusting :(

_sini_kay_ 2209 days ago

someone might want to buy Nikki one of those hospital pissing in jugs for Christmas or something! :)

wavularone 2210 days ago

sorry nikki-couldn't resist-you're a good sport though ...eh???

wavularone 2210 days ago

so.... seems to prove how many true idiots there are on this twitter shit,you all actually have something to say about a piss stain?? not to mention the cretin who posted it,so this is the intelligence left on this pathetic planet? funny-doesn't surprise

Jenniferxxxx 2211 days ago

omg, its like one of those pictures the shrink makes u look at to tell him what u see...lol...do u see an elephant or a giraffe?

Stellar_element 2211 days ago

You're gross! When you were in Toronto you pulled your dick out durring the tittie cam ffs he gets busted EVERYWHERE!

TurnOnTuTiiiz_ 2211 days ago

well nothing better then a realy good piss saopsopkasaoksoapka

BelindaRuebe 2212 days ago

Could have at least tried to spell ya name...

XxMisStyriousxX 2212 days ago

no i dont even wanna know! lol BAD NIKKI! lmao jk

LauraBogert 2212 days ago

Nice! I can see it now, "Deeper with Nikki Sixx" as we go behind the scenes of him pissing on the wall, see what happens on SixxSense after the mics were turned off on this one! LOL :)

Saturnsonic 2212 days ago

Did you piss on the wall?.....lol

Soundtoy4u 2212 days ago

=)

domonoes 2212 days ago

Ooo, you're in trouble, mister. ;D