Demi Moore

@justdemi

Rotate photo View full size

Views 76,641

2068 days ago

113 Comments

Realtime comments disabled

mariiablonowsky 1234 days ago

crazy ٩(-̮̮̃-̃)۶

TaynaVaz 1702 days ago

:D

KuschelRock1987 1718 days ago

lol XD

destriamaharani 1730 days ago

hahahahah.. :-D

myricetina 1802 days ago

Oh I love that shot! So crazy,so cute & sweet at the same time.I see 2 big kids,having fun together,the bigger kid feeds the smaller one,just like too birds,the bigger one takes care of the other,I love that frickiness in the eyes! So cool & funny! The ki

abkarla 1826 days ago

nice

LeroyBox 1826 days ago

love the watch Ashton..

jessicaBANANAS 1846 days ago

you and ashton always look gorgeous. :)

bellarosemand 1870 days ago

Can I say how much I'm jealous of Ashton? He's such a lucky guy, OMG.

bellarosemand 1870 days ago

Can I say how much I'm jealousy of Ashton? He's such a lucky guy, OMG.

belebebe 1876 days ago

mi imagination fly with this photo HAHA

knochenkoile 1880 days ago

lol ^^

peppersgirl 1903 days ago

Wowww... than this time feeds?

RealUla 1911 days ago

than this time feeds?

sonia319 1913 days ago

ha what is he doing? nice watch

Emy__La 1916 days ago

perfect couple ² ... When I grow up wanna be exactly the same you hehehehe \o/ .

wellshellbell 1925 days ago

Digging for gold? heehee....lol

joelmacosta 1925 days ago

HEHEHEHEEHHE

bryansitop 1925 days ago

perfect couple

ade_orantes 1927 days ago

hahaha!!!! kinky pic. XD