Ciara

@ciara

a fun fan photo i found from a tweet by @OnliiOneChucky-sweet!

Views 11,339

1720 days ago

a fun fan photo i found from a tweet by -sweet!

27 Comments

Realtime comments disabled

GoodGuy_Chuckz 1701 days ago

aowww...im soo happy ciara tweeted this pic

iRawbiee 1702 days ago

just because she acts sophisticated and carries herself as a lady doesn't make her stuck up. It's funny how you're trying to put people down for bettering themselves. It isn't like she was straight ghetto to begin with.

love_hug 1709 days ago

cute.......]

Kaycious90 1716 days ago

so hoe hide behind yo bed and suck yo mama's dick trick u tell keyisha cole who is very rude 2 her fans so dont bother come @ ci and yes i met keyisha so i know that u so sit down with yo gender confused ass down how yeah what that has 2 dea

Kaycious90 1716 days ago

bitch u need 2 shut the fuck up did u ever met ciara? hoe sit down u calling someone ugly who looks better than u and yo whole family. listen up slut i met ciara and as well as few of my friends she was sweet and signed our autographs so hoe

Kaycious90 1716 days ago

bitch u need 2 shut the fuck up did u ever met ciara? hoe sit down u calling someone ugly who looks better than u and yo whole family. listen up slut i met ciara and as well as few of my friends she was sweet and signed our autographs so hoe

fame_reality 1716 days ago

ones buying yo shit wich is trash if u ask me! I hate u now since u act so stuck up

fame_reality 1716 days ago

treat us like dirt when we try to show u some love your little ugly man looking ass but Ciara if u eva act stank towards me and i done bought all yo trash cd's i swear on my life ill smack yo ugly ass cause u really shouldnt act like that and we are the o

fame_reality 1716 days ago

See this is y Ciara dont sell shit now because she act stuck up cause she famous so not cool! You is not that famous to be acting like this honey i have heard alot bout Ciara acting stuck up to fans but we the ones who make her an "artist" so how is u gon

MsLamborghini01 1716 days ago

Cute. I like u better with long black hair. It's real sexy on you.

crazyelise 1717 days ago

nice XD haha~ "chucky"**~

ACLoVeSeXmAgIC 1718 days ago

Great pic!! She looked sooo FLY that day!! I wish I had the pics from when I met her!! DAMN BET for not giving me pics from my interview wit her!!

lovebird992 1719 days ago

kool nicceee..

Noupinette 1720 days ago

Nice pic!bises!

EsB2005 1720 days ago

Another great picture, chucky kept his composure very well, lol. U can tell from his expression that he was excited. I aint mad at u enjoy ur moment, no one can cherish your memories more than you

SansaH2 1720 days ago

Princess

DeePrinceOf88 1720 days ago

u lucky , i met a few times n still dont have a pic With her... Next time Ci!

ChipWhitehouse 1720 days ago

LMFAO CIARA! You look SUPER not impressed. Your like "Child I am TRYING to read my texts. Besta get up out.. OH HEY CAMERA *smiles*" LOL!!!! *loves*

NiaDiamond 1720 days ago

beautiful

GoodGuy_Chuckz 1720 days ago

omg really posted this pic...i hope she see my designs i made for her as well