DeJuan Blair

@DeJuan45

OFFICIAL DeJuan Blair - This is the ONLY place I update regularly. Follow me on Instagram Dejuan45

Rotate photo View full size
I'm chillin n the airport with my family had a great time n DALLAS!!! Thanks 4 all of ur support!! Love y'all twitt fam GOSPURSGO!!!

Views 1,041

1627 days ago

I'm chillin n the airport with my family had a great time n DALLAS!!! Thanks 4 all of ur support!! Love y'all twitt fam GOSPURSGO!!!

1 Comment

Realtime comments disabled

dimepcbham 1627 days ago

omg lil cuz u r getting so big lol.......im so proud of u and i no the fam is thats whats up i got a good pic of me and u on my facebook lol.....u look all big and shit over me any way follow me nigga any way I LOVE AND MISS U CUZ KEEP UP THE GOOD WORK